خانه / ابنبات چوبی / خرید آبنبات چوبی ایرانی و خارجی ارزان

خرید آبنبات چوبی ایرانی و خارجی ارزان

خرید ابنبات چوبی ایرانی و خارجی عمده و مستقیم از تولید در ایران و واردات در نوع خارجی برند در قالب 10 ها نوع از ایموجی ارزان قیمت تا مدل های مختلف قلبی را می توانید از شرکت های بازرگانی یا نمایندگی پخش پاستیل داشته باشید که اگر از این مراکز پخش محصول خود را تهیه کنید از سود خوبی برخوردار خواهید شد.

خرید ابنبات چوبی ایرانی

خرید ابنبات چوبی ایرانی

خرید ابنبات چوبی ایرانی را می توانید به صورت عمده از سایت فروشگاه ابنبات چوبی داشته یاشید که در کنار ان 100 ها نوع پاستیل ایرانی و خارجی هم موجود است. با خرید عمده ابنبات های چوبی از قبیل نوع رنگی، انواع قلب، ایموجی، پستونکی، گل و 10 ها مدل دیگر می توانید فروشگاه های زیر نظر خود را به بهترین این محصول مجهز کنید و در نهایت از سود بسیار زیادی برخوردار شوید.
به این علت که شما در زمان خرید از این مجموعه از ارزان ترین قیمت های خرید برخوردار خواهید شد چون واسطه ای برای 2 محصول ایرانی و خارجی در مورد پاستیل و ابنبات چوبی و حتی شکلات در انواع مختلف وجود نخواهد داشت.

سایت فروش ابنبات چوبی

سایت فروش ابنبات چوبی

در این سایت فروش عمده ابنیات چوبی که مخصوص فروشگاه های با فروش بالا است انواع ابنبات چوبی رنگی که در تمامی خانه های خریداران پاستیل و ابنبات چوبی فراوان مصرف می شود سفارش گرفته می شود.
شعله های فروش ابنبات چوبی در بسیاری از شهر ها برای تامین جنس خود که طبیعتا پاستیل و شکلات هم است را تمایل دارند که از یک مرکز پخش خریداری کنند بنابراین ما تمامی این محصولات را برای شما اماده داریم تا مستقیم از تولید کنندگان این محصولات را برای شما ارسال کنیم.

تولید کننده ابنبات چوبی

تولید کننده ابنبات چوبی ایرانی

بعضی از شهرهای ایران مانند تهران مشهد و تبریز که مهمترین ان تبریز است کارگاه های بزرگ تولید ابنبات چوبی در ان فعالیت دارند که در این بخش به معرفی نوعی ابنبات با کیفیت ایرانی که در تبریز تولید می شود می پردازیم شاید در انتخاب در خرید عمده شما مورد استفاده قرار گیرد.
بال دیبال BALDIBAL یکی از برند های ابنبات چوبی ایرانی که در تبریز است و با ادعای این مجموعه 2 سال محصولات تولید شده خود را ضمانت می کند از جهت رنگ و طعم و ماندگاری گرچه بر روی کالا تاریخ انقضاء 18 ماهه دارد.
بنابراین با توجه به استقبال بسیار زیاد خریداران و قرار گرفتن محصولات این مجموعه در کنار انواع ابنبات چوبی های خارجی ما هم این محصول را با ضمانت تولید کننده در اختیار تاجران و خریداران داخلی و خارجی قرار می دهیم.
با فروش پاستیل ایرانی در کنار انواع ابنبات چوبی های تولید داخل زمینه را برای همکاری بسیار خوب فراهم کرده ایم تا تامین کننده خوبی برای مشتریان عمده خود باشیم.

قیمت ابنبات چوبی

قیمت ابنبات چوبی

ابنبات چوبی را همه خریداران عمده می دانند که به صورت باکس به فروش می رسد که از نوع 14 تایی ان تا 60 تایی دارای قیمت های مختلفی است که این اختلاف قیمت به دلیل مدل و سایز یک ابنبات چوبی است. در مدل های ایموجی که کوچکترین ابنبات ها هستند قیمت ها از حدود 1000 تومان شروع می شود و تا مدل های دیگر که به حدود 5 هزار تومان می رسد البته نوع ایرانی و خارجی دارای قیمت های متفاوتی ایت که شما می توانید برای اطلاع ازریز قیمت ها و تک تک مدل ها برای خرید عمده با ما در ارتباط باشید.
البته ابنبات هایی که همه می شناسند و نوع توپی ان بسیار معروف است قیمت ها بسیار ارزان است و حدود 25 هزار تومان یک بسته 100 تایی قیمت دارد.

صادرات ابنبات چوبی ایرانی

صادرات ابنبات چوبی ایرانی

ابنبات چوبی ایرانی را در بهترین کیفیت ها و قیمت ها صادر می کنیم تاجرانی که در زمینه صادرات پاستیل و ابنبات چوبی فعالیت دارند این محصولات را می توانند به همراه صادرات شکلات به کشورهای دیگر ارسال کنند. بنابراین از همین سایت ان دسته از فعالان اقتصادی که در زمینه این محصولات فعالیت دارند را دعوت به همکاری می کنیم تا بسیاری از تولیدات پاستیل، ابنبات چوبی و انواع شکلات را برای فروش صادراتی در اختیار انان قرار دهیم.

خرید ابنبات چوبی از تولید کنندگان

خرید ابنبات چوبی از تولید کنندگان

با توجه به فروش بسیار گسترده داخلی و صادراتی این مجموعه بازرگانی، از تمامی تولید کنندگان و کارخانجات تولیدی ابنبات چوبی و شکلات در سراسر کشور دعوت به همکاری می کنیم تا محصولات تولیدی خود را در اختیار ما برای عرضه سراسری و فروش صادراتی قرار دهند.
با توجه به اینکه ما تامین کننده مواد اولیه شکلات از قبیل پور کاکائو و کره کاکائو و همچنین روغن CBS هستیم و در زمینه ژلاتین و انواع اسانس ها و رنگ های خوراکی هم فعالیت داریم بنابراین همکاری خوب و متقابلی می شود انجام گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش ابنبات چوبی خارجی

مرکز فروش عمده ابنبات چوبی خارجی

مرکز فروش ابنبات چوبی با 10 ها طرح و بهترین کیفیت و طعم، ابنبات چوبی به …

}
کانال تلگرام