خانه / دراژه شکلاتی / خرید دراژه شکلاتی مغزدار

خرید دراژه شکلاتی مغزدار

خرید دراژه شکلاتی مغز دار در واقع از کودکی با خاطرات ما شکل گرفته شکلات های گردی که در ان انواع مغز ها وجود دارد ، نوع فله این محصول در دبه های 3 کیلوگرمی که 4 تای ان یک کارتن 12 کیلویی را تشکیل می دهد در بازرگانی برکامان مستقیم از محل تولید البته عمده موجود می باشد.
دراژه را می توان با مغز های مختلف سفارش تولید داد البته باید این سفارش به صورت 500 کیلو به بالا باشد تا اماکن انجام ان فراهم باشد.

خرید دراژه شکلاتی

خرید دراژه شکلاتی

خرید دراژه شکلاتی را باید از شرکت پخش یا کارخانه تولید کننده ای انجام داد که کیفیت را سرلوحه فعالیت خود داشته باشند دلیل ان هم وجود دراژه های بسیار بی کیفیت و ارزانی است که در بازار وجود دارد و همین ارزانی کار را برای خریداران محصول بسیار دشوار کرده است.
بنابراین در ارتباط با ما برای خرید انواع دراژه شکلاتی با بهترین تولیدات دراژه های شکلاتی مغز دار روبرو خواهید شد که البته در کنار ان انواع اسمارتیزهای رنگی و شکلات سنگی های رودخانه ای و معمولی را هم خواهید دید.

قیمت دراژه شکلاتی

قیمت دراژه شکلاتی

قیمت گذاری دراژه در بازار که توسط تولید کننده ان انجام می شود 100 درصد بستگی به نوع مواد اولیه ای دارد که در تولید از ان استفاده می شود به عنوان مثال دراژه با مغز هایی متفاوت تولید می شود که نوع مغز استفاده شده قیمت را بسیار متفاوت می کند.
با توجه به میزان سفارش شما هم این قیمت ها متفاوت است بنابراین برای یک خرید خوب و قیمت مناسب ارتباط با ما و اطلاع از شرایط تولید و چگونگی میزان خرید در قیمت خرید ارزان شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تولید کننده دراژه بلدرچینی

تولید کننده دراژه بلدرچینی

در کنار دراژه شکلاتی که فروش بسیار زیادی در بازار دارد دراژه بلدرچینی هم توسط تولید کنندگان دراژه شکلاتی با مغز های گوناگون تولید مکی شود و این مورد هم در دبه های 3 کیلوگرمی به صورت فله بسته بندی می شود و کارتنی در وزن های زیاد توسط ما عرضه می شود.
برای اینکه هر 2 نوع دراژه شکلاتی و بلدرچینی را خرید کنید بهترین راه ارتباط با شرکت های بازرگانی است که با تولید کنندگان این محصولات همکاری گسترده ای دارند.

مرکز بهترین پودر کاکائو دراژه

مرکز بهترین پودر کاکائو دراژه

برای تولید شکلات به خصوص 2 نوع دراژه شکلاتی و بلدرچینی نیاز به مواد اولیه مرغوب است که در این بین پودر کاکائو و روغن cbs از اولویت بسیار بالایی برخوردار است ، که مرکز بهترین پودرهای کاکائو موجود در ایران شرکت بازرگانی برکامان است با ما همراه باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام