خانه / باسلوق / صادرات راحت الحلقوم و باسلوق به عراق

صادرات راحت الحلقوم و باسلوق به عراق

صادرات راحت الحلقوم به عراق وباسلوق 2 نوع محصول ایرانی که لاهمیت یادی هم در عراق برای مصرف دارد به صورت مستقیم از کارخانه محل تولید در حال انجام شدن است.
برای خرید این محصولات بسیار خوشمزه و در عین حال ساده ایرانی جهت صادرات می توانید با در نظر گرفتن حجم خرید خود اطلاعات قیمت و چگونگی ارسال بار را از ما بگیرید.

صادرات شکلات

صادرات شکلات

صادرات 100 ها نوع شکلات از قبیل پذیرایی کادویی و یا کارگاهی به کشورهای منطقه و فرا منطقه در حجم های بسیار زیادی ماهانه انجام می شود که شرکت بازرگانی برکامان یکی از فعالان صادراتی انواع شکلات ایرانی است.
با توجه به قیمت مناسب شکلات های ایرانی در کنار کیفیت مرغوب این محصولات و مصرف کننده بودن کشورهای همسایه زمینه برای صادرات انواع کالاهای ایرانی به خصوص شکلات فراهم است.

صادرات راحت الحلقوم

صادرات راحت الحلقوم به عراق

صادرات راحت الحلقوم به عراق که در واقع نوعی دسر خوشمزه ایرانی محسوب می شود در 2 نوع پسته ای و نارگیلی به صورت فله 5 کیلویی و یا گرمی در حجم های بسیار زیادی روزانه انجام می شود.
از ان جایی که در عراق شیرینی و شکلات از اهمیت بسیار زیادی برای مصرف برخوردار است بنابراین تاجران تمام تمرکز خود را برای تامین این محصولات تولید ایران گذاشته اند.

صادرات باسلوق

صادرات باسلوق به عراق

در کنار راحت الحلقوم باسلوق هم با طعم و مزه بسیارعالی در کارخانجات شکلات سازی ایران تولید می شود این محصول هم دارای چند طعم و شکل است که مهمترین ان 2 نوع گردو و نشاسته است از ویژگی های بارز باسلوق اصل استفاده شیره انگور در تولید ان است که البته بسیاری از مواقع از شکر استفاده می شود.

مرکز صادرات تافی

مرکز صادرات تافی ترش

در این مرکز فروش شکلات، صادرات تافی های ترش میوه ای که 2 نوع هستند از قبیل مغزدار و میوه ای انجام می شود تافی های ترش ایرانی در واقع با طعم های میوه از قبیل البالو، الو، توت فرنگی و 10 ها نوع میوه دیگر تولید می شوند و پس از بسته بندی های مورد نظر وارد بازار می شوند.
کارتن های 12 کیلویی جهت صادرات البته 4 بسته 3 کیلویی که در ان جا داده شده است از بیشترین موارد فروش صادراتی این شکلات ارزان ایرانی است.

خرید شکلات کاکائو

خرید شکلات کاکائو

خرید شکلات کاکائو که مستقیم از پودر کاکائو تولید شده است می تواند در کنار انواع شکلات های ایرانی برای صادرات مهم باشد که با درصدهای مختلف تولید می شود و برندهای زیادی را هم در بازار در این رابطه مشاهده می کنیم.
اما برای خرید مستقیم ازکارخانه و تامین همیشگی بهترین مساله این است که بتوانیم از مراکز فروشی خرید کنیم که قدرت تامین بالایی داشته باشند و ما این کار را با تضمین کیفیت و قیمت انجام می دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام