خانه / قهوه فوری / فروش عمده قهوه فوری گلد فله 25 کیلویی

فروش عمده قهوه فوری گلد فله 25 کیلویی

فروش عمده قهوه فوری گلد مخصوصا 2 نوع هندی ان با مارک های توبک و تاتا در کارتن های 25 کیلویی به صورت فله در کنار انواع کلاسیک تولید ایران و خارجی در بازرگانی برکامان انجام می شود.
قهوه فوری گلد به دلیل اینکه قهوه ای تلخ است یکی از قهوه های فوری مورد استفاده مخصوصا در جنوب کشور است و به طور کل در شرایط اب و هوایی گرم بسیار پر مصرف است البته میزان سفارش این نوع قهوه فوری از سراسر کشور زیاد است.

فروش عمده قهوه فوری

فروش عمده قهوه فوری گلد

فروش عمده قهوه فوری گلد در نوع فله ای ان معمولا در انواع کارتنی ان که 25 کیلویی است در مراکز خرید دانه قهوه به صورت عمده انجام می شود قهوه گلد در واقع تولید شده از دانه های مرغوی قهوه است که توسط کارخانجات تولیدی تبدیل به نوعی گرانول می شود و در کارتن های مخصوص بسته بندی می شود.
البته انواع شیشه ای قهوه گلد در بازار از 50 گرم به بالا در مارک های مختلف موجود می باشد که با قیمت های بسیار زیادی خرید و فروش می شود که کلا با قیمت نوع فله این محصول متفاوت است.

قیمت قهوه گلد

قیمت قهوه گلد کیلویی

قیمت قهوه گلد کیلویی معمولا 20 درصد بالاتر از نوع فله ان است و بیشتر مشتریان این نوع خرید را مصرف کنندگان قهوه فوری خانگی و یا کافی شاپ های شهرهای مختلف هستند البته مراکزی که دارای پرسنل زیادی هستند مانند ادارات و یا کارخانجات هم خریداران قهوه فوری کیلویی را تشکیل می دهند.
برای خرید ارزان قیمت این محصول 2 راه وجود دارد یا اینکه مقدار سفارش را به خرید کارتن 25 کیلویی برسانید و در روش دوم خرید کارتنی را از مراکز فروش عمده این محصول به صورت مستقیم انجام دهید.

قیمت عمده قهوه گلد

قیمت عمده قهوه گلد فله

بهترین نوع خرید قهوه گلد و یا هر محصولی در بازار خرید عمده فله است در مورد قهوه گلد نوع کارتن های 25 کیلویی در مقدار سفارش زیاد می تواند بهترین قیمت ها را برای خریدار در بر داشته باشد.
برای خرید قهوه گلد فله باید این نکته را یاد اوری کنیم که در بازار قهوه های متفاوتی وجود دارد و همین دلیل باعث شده تا قیمت ها بسیار متغیر باشد و به عنوان مثال یک نوع قهوه هند در بازار را شاید با قیمت های مختلفی روبرو شوید بهترین راه این است که برای خرید این محصول از شرکت های بازرگانی خرید کنید که فروش مستقیم انواع دانه قهوه و قهوه های فوری را دارند.
برای اطلاع از قیمت های روز انواع قهوه های فوری کلاسیک و گلد می توانید هر لحظه از ما استعلام قیمت داشته باشید تا بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهیم.

مرکز فروش پودر قهوه فوری در اصفهان

مرکز فروش پودر قهوه فوری در اصفهان

اصفهان یکی از مهمترین شهرهای ایران در زمینه فعالیت در انواع قهوه است 2 نوع دانه قهوه عربیکا و روبوستا در کنار 2 نوع قهوه فوری گلد و کلاسیک در انواع مختلف این محصولات توسط تاجران وارد می شود و این شهر بزرگ ایران را تبدیل به قطبی در زمینه فعالیت قهوه کرده است.
در اصفهان دانه های قهوه خام به صورت مستقیم و یا رست داده شده به صورت عمده به تمامی نقاط کشور به فروش عمده می رسد در کنار این دانه ها قهوه های فوری گلد و کلاسیک نسبت به سایر مراکز فروش در شهرهای بزرگ دیگر ارزان تر به مشتریان قیمت داده می شود.

نمایندگی فروش قهوه فوری کلاسیک

نمایندگی فروش قهوه فوری کلاسیک در مشهد

قهوه مشهدی 25 کیلویی با نام قهوه کلاسیک اورا تولید کارخانه مولتی کافه مشهد در بازار سراسر کشور شناخته می شود نمایندگی فروش مستقیم قهوه فوری کلاسیک در مشهد می تواند این قهوه فوری پر مصرف در کشور را با بهترین قیمت ها در فروش عمده تقدیم شما خریدار عمده کند.
عمده فروشان و تولید کنندگان پودرهای نوشیدنی از مهمترین سفارش دهندگان قهوه فوری کلاسیک می باشند که می توانند در ارتباط با این مجموعه بهترین قیمت ها و حجم را داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام