خانه / کاپوچینو / فروش عمده هات چاکلت و کاپوچینو 1 کیلویی

فروش عمده هات چاکلت و کاپوچینو 1 کیلویی

فروش عمده هات چاکلت و کاوچینو 1 کیلویی 7 و 14 کیلویی فله تولید شده با بهترین مواد اولیه در این مرکز به صورت ارسال مستقیم از تولید با بهترین قیمت ها و کیفیت تضمینی انجام می شود.
با توجه به مصرف روز افزون قهوه و مشتقات قهوه تولید پودرهای نوشیدنی فوری مخصوصا چای ماسالا، کافی میکس، کاپوچینو وهات چاکلت از اولویت های بسیاری از کارخانه های تولیدی فعال در زمینه قهوه قرار گرفته است که بهترین این تولیدات را هم ما برای فروش عمده فعالیت داریم.

فروش عمده هات چاکلت

فروش عمده هات چاکلت

فروش عمده هات چاکلت فله 1 کیلویی در کنار وزن های سفارشی 7 و 14 کیلویی و همچنین ساشه 25 گرمی با بهترین کیفیت ها تولید ایران، زمانی ها چاکلت قابل رقابت با برندهای روز دنیا است که تولید کنندگان مواد اولیه اصل مخصوصا پودر کاکائو را در ترکیب خود استفاده کنند تا علاوه بر ظاهر خوب از طعم بسیار خوبی هم برخوردار باشد.
فروش عمده هات چاکلت را می توان از بهترین موارد دانست به این دلیل که قیمت خرید عمده برای یک مشتری که معمولا کافی شاپ ها هستند بسیار متفاوت و حاشیه سود خوبی دارد.

فروش عمده کاپوچینو

فروش عمده کاپوچینو

کاپوچینو که بسیار پودر نوشیدنی خوشمزه ای است یکی از فروش های عمده ما است که علاوه بر کیفیت از قیمت بسیار مناسبی هم درخرید حجمی برخوردار است. ساشه 25 گرمی، بسته های فله 1 و 2 کیلویی در کنار کیسه های فله حجمی 7 و 14 کیلوگرمی این امکان را برای مشتریان ما فراهم کرده است که در هنگام سفارش هیچ محدودیتی برای انتخاب نداشته باشند.

تولید کننده کافی میکس و هات چاکلت

تولید کننده کافی میکس و هات چاکلت

کافی میکس 3 در1 و یا نوع تلخ ان 2 در 1 که از قهوه های فوری گلد و کلاسیک و اسپرسو تولید می شود در کنار تولید هات چاکلت که مهمترین مواد اولیه ان پودر شکلات و یا بهتر بگوییم پودر کاکائو زیر نظر محموعه بازرگانی برکامان با برند کاچکول تولید می شود.
این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نظر مشتریان عمده میکس مخصوص انان را تولید کنیم تا بهتر به سمت سلیقه مشتریان خود پیش روند.

تولید مرغوب ترین کاپوچینو

تولید مرغوب ترین کاپوچینو ایرانی

مرغوب ترین کاپوچینوها در ایران تولید می شود این را زمانی باور می کنید که برای خرید عمده خود قبل از خرید تست کنید و ما امکان ارسال تست رایگان محصول به هر کجای ایران که باشید را هم فراهم کرده ایم.
کاپوچینو ها می شود در بسته بندی های مورد نیاز شما اماده شود که این از قابلیت های تولید کاپوچینو در مجموعه ما است پس از همین امروز حجم و بسته ای مورد علاقه خودتان را برای تولید به ما اعلام کنید تا بهترین کیفیت را به همراه ارزان ارین قیمت ها در خصوص پودر کاپوچینو در اختیار شما قرار دهیم.

مرکز فروش کافی میکس، هات چاکلت، کاپوچینوی

مرکز فروش کافی میکس، هات چاکلت، کاپوچینوی فله

مرکز فروش شکلات دارای انواع شکلات های تلخ و شیرین و تافی های گوناگون است اما در مرکز خرید دانه قهوه معمولا پودر نوشیدنی های داغ از قبیل 3 نوع بسیار مهم ان وجود دارد که از انها می شود به کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینوی فله اشاره کرد.
البته ما در این مرکز فروش انواع شکلات ها تخته ای، پودر کاکائو، روغن cbs، کره کاکائو، قهوه های فوری را که جزء مواد اولیه بسیاری از کارخانجات است را هم تامین می کنیم.

صادرات هات چاکلت فله

صادرات هات چاکلت فله ایرانی

هات چاکلت فله ایرانی که به صورت کیسه ای در وزن 14 کیلوگرمی بسته بندی می شود در کنار سایر وزن ها یکی از بهترین بازارهای صادراتی را دارد البته به این شرط که کیفیت این محصول ارزش صادرات را داشته باشد. ما دراین مجموعه انواع پودرهای کافی میکس و کاپوچینو را در کنار هات چاکلت با کیفیت صادراتی تولید می کنیم و با قیمت فوق العاده مناسب که برای خریداران اهمیت دارد به فروش عمده می رسانیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام