خانه / پودر ژلاتین / فروش عمده پودر ژلاتین با بلوم 200-220

فروش عمده پودر ژلاتین با بلوم 200-220

فروش عمده پودر ژلاتین فله ای در کارتن های 25 کیلویی در قالب انواع بلوم ها از قبیل 200-220 در بازرگانی برکامان به صورت مستقیم از انبارهای محل واردات با یهترین کیفیت ها و قیمت انجام می شود.
برای تولید انواع پاستیل و ژله و شکلات نیاز به مواد اولیه بسیار زیادی از جمله پودر ژلاتین است که تمام این مواد اولیه را بدون دغدغه با بهترین کیفیت و قیمت ما تامین می کنیم.

فروش عمده پودر ژلاتین

فروش عمده پودر ژلاتین

فروش عمده پودر ژلاتین با انواع بلوم ها از قبیل 160-180، 180-200، 200-220 و 220-240 که تماما در تولیدات محصولات مختلف از قبیل پاستیل و شکلات و یا انواع مواد غذایی دیگر کاربرد دارد.
با توجه به نیاز بازار ایران در مورد ژلاتین های حلال بنابراین عمده فعالیت خرید و فروش انواع ژلاتین ها به سمت نوع خاصی گرایش پیدا کرده است که می توانید به راحنی محصول مورد نظر خود را از ما پیگیری برای خرید داشته باشید.

قیمت هر کیلو پودر ژلاتین فله ای

قیمت هر کیلو پودر ژلاتین فله ای

قیمت هر کیلو پودر ژلاتین 25 کیلویی فله ای را نوع بلوم و مشخصا کاربرد ان مشخص می کند به عنوان مثال قیمت بلوم 160-180 ژلینی روسیه با بولوم 220-240 همین برند اختلافی حدود 40 هزار تومانی دارد.
با توجه به نیاز هر واحد تولیدی از شماره خاصی برای خرید و اختلاف در قیمت برندهای مختلف امکان قیمت گذاری در سایت ممکن نیست اما به صورت روزانه می توانید بهترین قیمت های فروش مستقیم را از ما دریافت کنید.

فروش پودر ژلاتین حلال

فروش پودر ژلاتین حلال

فروش پودر ژلاتین حلال در ایران بالاترین فروش های این محصول را به خود اختصاص داده اگر چه بسیار تولید کنندگان از این پودرها به دلیل کشور تولید کننده ناراضی هستند اما با توجه به اعتقادهای دینی ناگزیر به تولید محصول مورد نظر به خصوص پاستیل از انواع ژلاتین ای حلال هستند.

واردات انواع پودر ژلاتنین

واردات انواع پودر ژلاتنین

واردات پودر ژلاتین در انواع کاربردها و برندهای خاص به مقصد ایران به خصوص تهران به مانند تمام مواد اولیه های دیگر بسیار زیاد انجام می شود و در بلوم های 160 تا 240 شامل این واردات می شود.
شما می توانید انواع ژلاتین های فله وارداتی را که در محل بنگاه های نگه داری در تهران قرار گرفته را به صورت مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریدرای کنید.

مرکز فروش عمده مواد اولیه شکلات

مرکز فروش عمده مواد اولیه شکلات

در این مرکز فروش انواع مواد اولیه شکلات و پاستیل مانند پودر کاکائو، کره کاکائو، روغن CBS، پودر ژلاتین، پودر و روغن نارگیل، اسید سیتریک در 2 نوع ابدار و خشک، گلیسیرین، لستین و بسیاری از مواد اولیه های دیگر را که صورت مستقیم است را می توانید تهیه کنید.
برای تولید کنندگان مخصوصا شکلات و کیک و کلوچه و لبنیات این محصولات از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است که ما به عنوان تامین کننده در کنار شما خواهیم بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پودر ژلاتین

قیمت و مشخصات پودر ژلاتین فله ای

قیمت پودر ژلاتین و مشخصات پودر ژلاتین فله ای تفاوت هایی با همدیگر دارند که …

}
کانال تلگرام