خانه / پودر نارگیل چرب / فروش پودر نارگیل چرب

فروش پودر نارگیل چرب

فروش پودر نارگیل چرب سریلانکا فله 25 کیلویی با کیفیت بسیار عالی در مورد نوع پودر که اندازه ای معمولی دارد نه ریز و نه درشت مستقیم از محل انبارهای واردات در تهران به مشتریان در حجم های تناژ روزانه انجام می شود.
اگر چه پودر نارگیل در ایران 2 نوع چرب و خشک دارد و دارای مشتریان بسیار زیادی است اما محصول 2 کشور اندونزی و سریلانکا دارای رقابت در بازار فروش هستند که نوع سریلاکا را بسیاری از خریدارن بیشتر می پسندند البته باید ذکر کرد که هر 2 نوع در این مجموعه موجود می باشد.

فروش پودر نارگیل

فروش پودر نارگیل

فروش پودر نارگیل 25 کیلویی چرب و 25 و یا 50 کیلویی خشک در بهترین نوع ان که محصول 2 کشور سریلاکا و اندونزی است در بازار ایران توسط بازرگانی ها به صورت مستقیم انجام می شود.
پودر نارگیل در بازار بیشتر با برند دماوند مورد توجه خریداران است حال این دماوند نوع اندونزی و یا سریلانکا باشد البته کمی در کیفیت و کمی هم در قیمت فروش تناژ با هم تفاوت دارند.

قیمت پودر نارگیل چرب

قیمت پودر نارگیل چرب

پودر نارگیل را کارخانجات فعال در صنایع غذایی استفاده می کنند و حال اینکه این تولید گان 10 ها نوع محصول را در تولید ان از پودر نارگیل چرب و خشک استفاده می کنند ، بنابراین قیمت خرید 2 نوع پودر نارگیل چرب و خشک بسیار برای یک خریدار عمده اهمیت دارد که برای رسیدن به این مهم باید چند نکته را در نظربگیرد اول اینکه مستقیم از وارد کننده محصول را تهیه کند و دوم حجم خرید خود را به گونه ای بالا ببرد که جزء یک خریدار عمده محسوب شود.

مرکز بهترین پودر نارگیل برای کلوچه

مرکز بهترین پودر نارگیل
d

از پودر نارگیل بیشتر در تولید شکلات های نارگیلی و یا کیک و کلوچه نارگیلی در کارخانجات تولیدی استفاده می شود و در این مرکز فروش انواع مواد اولیه شکلات از قبیل بهترین پودر کاکائو و پودر نارگیل به صورت تناژ مستقیم از صادرات در اختیار این تولید کنندگان بزرگ در کشور قرار می گیرد.
اگر تولید کننده در هر کجای ایران هستید ما انواع پودر کاکائو و نارگیل و حتی کنجد را در بهترین برندها با بهترین قیمت برای شما ارسال خواهیم کرد به طوریکه یک روزه به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.
با توجه به گوناگونی پودرهای چرب و خشک با برندهای مختلف در بازار حتما برای خرید عجله نکنید و این محصول را از بهترین مراکز فروش عمده خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام