خانه / چای فوری / فروش پودر چای سیاه فوری فله

فروش پودر چای سیاه فوری فله

فروش پودر چای سیاه فوری فله از 1 کیلوگرم تا کارتن های 20 کیلویی مخصوص تولید کننده های ماسالا و کرک که مهمترین ترکیب برای این تولیدات است.
برای اینکه به تولیدی با کیفیت و پایدار دست پیدا کنید مهمترین بخش این مهم استفاده از بهترین مواد اولیه های موجود در بازار است که راه رسیدن به این مواد اولیه ها اشنایی با تامین کنندگان تخصصی در صنعت قهوه است.

فروش پودر چای سیاه فوری

پودر چای سیاه فوری

فروش پودر چای سیاه فوری که محصولی جدید است تحولی بسیار بزرگ در صنعت چای و قهوه ایجاد کرده است، چای فوری در پودرهای نوشیدنی فوری استفاده می شود ماندد چای ماسالا، کرک و شیر چای، این پودر عصاره برگ چای سیاه است که برای تولید ان از روش خشک کردن پاششی ( Spray Drying ) استفاده می شود که پس از تولید اماده حل شدن مجدد در اب می باشد.

ماسالا ویژه

ماسالا

یکی از محصولاتی که به طور مستقیم چای فوری در ان نقش دارد ماسالا است که به چای ماسالا معروف است این ماسالا در واقع ادویه است که به چای فوری اضافه می شود و نوع ویژه را تشکیل می دهد.
به طور کل در بازار ماسالاهای بسیاری وجود دارد که توسط تولید کنندگان داخلی اماده شده است اما نمی توان روی تمامی این ماسالاها مهر تایید زد و برای استفاده خرید کرد.

کریمر مواد اولیه ماسالا

کریمر

کافی کریمر قابل استفاده در ماسالا به عنوان مواد اولیه به پودر شیر خشک غیر لبنی گفته می شود که دارای درصد چربی 35 است و سفید رنگ، این محصول به صورت کیسه های 25 کیلویی در کارخانه محل تولید اماده می شود و با همین بسته بندی در بازار ایران موجود است.
کافی میت که نام دیگر کافی کریمر است برندهای مختلفی دارد که کیفیت تولید این برندها می تواند نقش بسیار مهمی در کیفیت ماسالای تولید شده توسط شما داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام