خانه / شکلات صبحانه / مرکز فروش شکلات صبحانه فندقی سوربن کاله

مرکز فروش شکلات صبحانه فندقی سوربن کاله

مرکز فروش شکلات صبحانه کاله در نوع فندقی با برند سوربن در سطل های 3 کیلویی فله و 300 گرمی در باکس های 12 تایی به صورت تحویل مستقیم از محل انبارهای کارخانه، برای خرید با بهترین درصدهای تخفیفی از همن حالا با ما در ارتباط باشید.
با توجه به اینکه شکلات نوتلا که محصولی کاملا وارداتی است و با قیمت های بسیار زیادی در بازار عرضه می شود شرکت های تولید کننده و معتبر داخلی از جمله کاله اقدام به تولید با کیفیت این محصول که شکلات فندقی است کرده اند و تولیدات خود را با بهترین قیمت ها وارد بازار ایران و حتی خارج از ایران می کنند.

مرکز فروش شکلات صبحانه

مرکز فروش شکلات صبحانه کاله

مرکز فروش شکلات صبحانه کاله از جمله 3 کیلویی سطلی و یا 300 و 750 گرمی شیشه ای را به شما در این سایت معرفی می کنیم تا دغدغه ای برای خرید مستقیم و عمده در مورد انواع شکلات های سوربن نداشته باشید.
از دیگر تولیدات شرکت کاله که با نام سوربن وارد بازار می شود انواع شکلات تخته ای کاکائویی و یا فندقی مینی کن است که در کارتن های 1 و نیم کیلویی و 350 گرمی و 20 عددی با طعم های مختلف است.

فروش شکلات صبحانه فندقی

فروش شکلات صبحانه فندقی 3 کیلویی سوربن

با توجه به وجود مشتریانی که در بازار به بسته بندی انواع شکلات فله مشغول هستند بنابراین نیاز بسیار زیادی به شکلات سطلی 3 کیلویی احساس می شود که این تقاضا را با برند سوربن در نوع شکلات صبحانه فندقی براورده خواهیم کرد.
شکلات صبحانه سوربن با ظرف های 3 کیلویی، 300 و 750 گرمی به صورت مستقیم از محل انبارهای کارخانه در کنار انواع شکلات های پذیرای این شرکت را با بهترین زمان تحویل و قیمت برای خریداران عمده تامین خواهیم کرد.

فروش مستقیم از تولید شکلات

فروش مستقیم از تولید شکلات صبحانه

با توجه به اینکه ما تامین کنده مواد اولیه شکلات از جمله پودر کاکائو، کره کاکائو و cbs هستیم بنابراین رابطه بسیار نزدیکی با تولید کنندگان داریم بنابراین می توانیم فروش مستقیم از تولید انواع شکلات ها به خصوص شکلات صبحانه را داشته باشیم.
شما هم می توانید اگر تولید کننده هستید مواد اولیه خود را با بهترین قیمت ها از ما خریدرای کنید و در کنار ان محصول تولید شده توسط مجموعه شما را هم به مشتریان عمده خود پیشنهاد خواهیم داد.

صادرات شکلات صبحانه

صادرات شکلات صبحانه سوربن

صادرات شکلات های پذیرایی 1 و نیم کیلویی کاله که به عنوان اصلی ترین کالای صادراتی ما به کشورهای منطقه و فرامنطقه است اما در کنار ان شکلات های صبحانه فندقی کاله با برند سوربن را هم به بازرگانان و مشتریان خارجی پیشنهاد می دهیم تا بتوانند با توجه به قیمت و کیفیت بهترین فروش ها را در کشورهای دیگر داشته باشند.

فروش صادراتی شکلات 350 گرمی

فروش صادراتی شکلات 350 گرمی گارنت سوربن

یکی از محصولات شکلات پذیرایی سوربن نوع شکلات مینی کن فندقی است که در جعبه به صورت میکس با وزن 350 گرم قرار می گیرد این شکلات بسته بندی شده به نام گارنت معروف است و ترکیب داخل ان را شکلات های میکس فندقی به نام مینی کن و یا همان قیفی تشکیل می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام