خانه / پاستیل جوجو / مرکز فروش پاستیل ترکیه ای جوجو JOJO

مرکز فروش پاستیل ترکیه ای جوجو JOJO

فروش پاستیل ترکیه جوجو JOJO در مورد بسته های 1 کیلویی را در این مرکز فروش پاستیل در کنار دیگر نام های پاستیل ترکیه به خصوص ببتو bebeto عمده فعالیت داریم.
هر چند بهترین پاستیل ترکیه ای در ایران را ببتو خطاب می کنند اما در کنار این محصول نام های دیگری مانند جوجو هم مطرح است.

فروش پاستیل ترکیه جوجو

فروش پاستیل ترکیه جوجو

فروش پاستیل ترکیه جوجو JOJO را مستقیم از انبارهای محل واردات در تهران با پایین ترین قیمت در بازار روزانه انجام می دهیم این پاستیل های مورد فعالیت ما بسته های 1 کیلوگرمی می باشند و تنوع محصول هم بسیار زیاد است.
با توجه به واردات انواع پاستیل از ترکیه و فعالیت بسیاری از واسطه ها برای خریدی مناسب در مورد نوع اصل این محصول می توانید با شرکت های وارد کننده در ارتباط باشید.

مرکز فروش پاستیل نواری JOJO

مرکز فروش پاستیل نواری JOJO

پاستیل های نواری جوجو JOJO در باکس ها و یا جعبه های 1500 گرمی در زمان تولید قرار داده می شود و به همین شکل وارد بازار می شود البته این نوع پاستیل ها فقط مربوط به جوجو نمی شود بلکه ببتو و یا با برندهای دیگر هم خرید و فروش می شوند.

پاستیل بستنی قیفی ببتو

پاستیل بستنی قیفی ببتو

یکی از پرفروش ترین پاستیل های بازار مخصوصا نوع ترکیه ان پاستیل بستنی ببتو bebeto که در بسته های 1 کیلویی قرار دارد می باشد.
با توجه به خرید بسیار زیاد مصرف کنندگان در مورد پاستیل بستنی ببتو تامین این نوع پاستیل را برای تامین کنندگان مشکل کرده است البته ما در این مرکز فروش شکلات در خصوص تامین پاستیل بستنی ببتو هیچ مشکلی نداریم.

قیمت پاستیل بستنی

قیمت پاستیل بستنی

قیمت پاستیل بستنی با دیگر پاستیل های 1 کیلویی در صورت خرید کارتن های 12 کیلویی هیچ فرقی ندارد به این دلیل که عمده محسوب می شود.
پاستیل های ببتو در انواع مختلف ان که بالای 50 نوع می شود همه دارای یک قیمت می باشند بنابراین با رساندن سفارش خود به حد عمده می توانید این پاستیل ها را به قیمت مناسب از این مرکز پخش شکلات و پاستیل خریدرای کنید.

فروش کارتنی پاستیل ترکیه

فروش کارتنی پاستیل ترکیه

پاستیل ترکیه ای ببتو BEBETO و JOJO را به صورت کارتن های 12 کیلویی میکس فعالیت داریم البته زمان سفارش با توجه به انتخاب شما در صورت خرید میکس این تنوع در کارتن ها اماده و ارسال می شود.
پاستیل ترکیه با توجه به تنوع در تولید اشکال مختلف و طعم های بسیار قالب و نزدیک تبدیل به محصولی بسیار جذاب بین مصرف کنندگان شده اگر چه قیمتی 2 برابری نسبت به پاستیل های ایرانی دارد اما خریداران ترجیح می دهند از این پاستیل ها خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام