خانه / فومر / شرکت بازرگانی فروش فومر وکریمر فله

شرکت بازرگانی فروش فومر وکریمر فله

فروش فومر و کریمر فول دریم FULL DREAM و موکاته MOKATE که درمورد فومر کیسه ها 10 کیلویی و کریمر 25 کیلویی هستند به صورت فله و مستقیم در این شرکت بازرگانی انجام می شود.
فومر یکی از مواد اولیه های بسیار مورد توجه تولید کننده های پودرهای نوشیدنی در کنار کریمر است که در مدل کریمر این مطلب لازم به ذکر است که درصدهای چربی متفاوت 30، 35 و 70 دارد.

فروش فومر وکریمر

فروش فومر وکریمر

فروش فومر وکریمر در نوع فله 10 کیلویی و 25 کیلویی با درصد چربی 30، 35 در مورد کافی میت به صورت عمده و مستقیم در این مرکز فروش قهوه انجام می شود.
برای خریدی مقرون به صرفه و ارزان بهترین پیشنهاد ان است که حجم سفارش را بیشتر کنید و مستقیم از شرکت بازرگانی محصول مورد نظر خود را خریدرای کنید.

شرکت وارد کننده فومر وکریمر

شرکت وارد کننده فومر وکریمر

شرکت وارد کننده فومر فله 10 کیلویی و کریمر 25 کیلویی با درصد چربی های مختلف یکی از بهترین انتخاب خریدهای عمده است.
با توجه به نوع محصول مورد نظر خود برای تولید محصول خود می توانید بهترین نوع این محصول را برای خرید عمده اقدام کنید البته در مورد کافی میت که پودر شیر غیر لبنی است و همچنین فومر باید این موضوع را عنوان کنیم که انبار محل واردات این 2 محصول تهران است و ارسال به تمام نقاط کشور خواهیم داشت.

تامین کننده فومر کاپوچینو

تامین کننده فومر کاپوچینو

برای تولید کننده های کافی کاپوچینو فومر که همان کف دهنده است طعم و کیفیت بسیار مهم است و ما به عنوان تامین کننده انواع فومر در کیسه های فله 10 کیلویی البته عمده هستیم.
در کنار تامین پودرفومر انواع پودر کاکائو و قهوه های فوری و دانه قهوه رست داده شده و خام را هم در اختیار داریم تا در زمان ارتباط با ما با یک سبد کامل از مواد اولیه روبرو شوید.

صادر کننده کاپوچینو

صادر کننده کاپوچینو

شکلات ایرانی در صادرات از اهمیت زیادی برخوردار است و سالانه حجم های بسیار زیادی از این محصول صادر می شود اما پودرهای نوشیدنی تولید ایران را هم توانسته ایم در کنار شکلات به کشورهای مختلف ارسال کنیم و در نتیجه این محصول به یکی از محصولات صادراتی ایران تبدیل شده است.

فومر فول دریم و موکاته عمده

فومر فول دریم و موکاته عمده

فومر فول دریم FULL DREAM فله 10 کیلویی در کنار موکاته MOKATE لهستان که این محصول هم در محل کارخانهتولید به ضورت کیسه های 10 کیلویی اماده می شود به صورت عمده و مستقیم از تولید در این محموعه در تناژ زیاد موجود می باشد.
با توجه به اینکه میزان سفارش رابطه تنگاتنگی با قیمت خرید دارد بنابراین با فزایش حجم سفارش می توانید از قیمت ارزان تری در زمان سفارش محصول برخوردار شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام