خانه / پودر ژلاتین / فروش پودر ژلاتین بلوم 230-250

فروش پودر ژلاتین بلوم 230-250

فروش پودر ژلاتین در بلوم های 230-250 و انواع بلوم دیگر در مورد خوراکی و صنعتی در این مرکز فروش مواد اولیه شکلات در مورد برندهای ایرانی و خارجی وارداتی از قبیل محصولات حلال کشورهای ترکیه به نام حلاوت و یا اسیا که محصول پاکستان می باشد.
پودر ژلاتین حلال را به صورت عمده در قالب کیسه های فله 25 کیلویی می توانید از بازرگانی مواد اولیه صنایع غذایی برکامان تهیه کنید.

فروش پودر ژلاتین

فروش پودر ژلاتین

فروش پودر ژلاتین خوراکی 25 کیتویی حلال ، ژلاتین خوراکی و یا بهتر بگوییم ژلاتین حلال به صورت ورق ژلاتین و یا پودر می باشد، ژلاتین در واقع پروتئینی است که از حیوانات به دست می اید و در ترکیب شدن با اب تشکیل ژل می دهد و هیچ منع قانونی برای تولید این محصول مطرح نیست.

مرکز پخش انواع ژلاتین

مرکز پخش انواع ژلاتین

به طور کل 2 نوع ژلاتین صنعتی که ارزان قیمت هستند و خوراکی که دارای قیمت بالایی هستند در بازار پس از تولید پخش می شوند و این ژلاتین ها دارای کدهایی هستند که موارد مصرف گوناگونی با توجه به درجه خود که به بلوم معروف هستند دارند که معروف ترین و پرکاربرد ترین بلوم ها را اشاره می کنیم:

  • ژلاتین با بلوم 80 – 100 برای تولید انواع ابمیوه ها استفاده می شود.
  • ژلاتین با بلوم 160 – 180 که در تولید محصولاتی مانند ژل، ها ، اکثر تولیدات قنادی ها و دسرها از ان استفاده می شود.
  • ژلاتین با بلوم 240 – 260 که برای تولیداتی نظیر انواع ژله های اماده شده و پاستیل استفاده می شود.

در کنار این بلوم ها در بازار 230 -250 و یا 250 – 270 هم موجود می باشد که به نوع 230 – 250 محصول کشور تولید کننده ترکیه به نام حلاوت می شود اشاره کرد.

موارد استفاده از انواع ژلاتین

موارد استفاده از انواع ژلاتین

به طور کل در توضیح ژلاتین باید بگوییم که ژلاتین ماده ای جامد نیمه خشک ( مرطوب ) بی رنگ، ترد، بدون رنگ و کاملا بی مزه است که از ماده ای به نام کلاژن داخل پوست و استخوان جانورانی مانند گاو به دست می اید و به عنوان امل ژله ای کننده در صنایعی مانند : غذایی ، عکاسی ، لوازم بهداشتی و دارو سازی از ان استفاده می شود.
که ما همیشه نقش ژلاتین را در پاستیل بسیار پر رنگ می دانیم و عده ای هم به دلیل اینکه اعقادی ندارند بنابراین محصولات تولید شده با ژلاتین مخصوصا پاستیل را به هیچ عنوان استفاده نمی کنند.
برای خرید مواد اولیه های مورد نیاز خود از قبیل پودر کاکائو، کره کاکائو، روغن cbs و انواع قهوه های فوری می توانید با ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پودر ژلاتین

قیمت و مشخصات پودر ژلاتین فله ای

قیمت پودر ژلاتین و مشخصات پودر ژلاتین فله ای تفاوت هایی با همدیگر دارند که …

}
کانال تلگرام