خانه / پاستیل نواری ترش / خرید پاستیل نواری ترش 1500 گرمی

خرید پاستیل نواری ترش 1500 گرمی

خرید پاستیل نواری ترش 1500 گرمی و شیرین نواری در مارک های خارجی جوجو و ببتو به صورت مستقیم از مراکز فروش عمده پاستیل در تهران را می توانید مستقیم از ما داشته باشید.
پاستیل نواری هایی که به صورت باکس های 1500 گرمی و 1200 گرمی در مارک های ببتو و جوجو تولید ترکیه را که وارد ایران می شود را می توانید در حجم های زیاد از ما خریداری کنید.

خرید پاستیل نواری

خرید پاستیل نواری

خرید پاستیل نواری ترش و شیرین با طعم ها و اشکال بالای 30 مورد در نوع جوجو ترکیه و ببتو را می توانید از مرکز فروش عمده پاستیل در تهران روزانه انجام دهید.
در این مرکز فروش پاستیل انواع شکلات های پذیرایی و صادراتی هم در حجم های بسیار زیاد موجود می باشد البته برای استعلام از موحودی های این مجموعه با ما در ارتباط باشید.

پاستیل بستنی قیفی ببتو

پاستیل بستنی قیفی ببتو

در بین پاستیل های 1000 گرمی که همان بسته بندی های 1 کیلویی کارخانه ببتو ترکیه است پاستیل بستنی قیفی از مشتریان بسیار زیادی برخوردار است به نوعی که در کنار هر سفارش مشتری این پاستیل بستنی قیفی به صورت جداگانه سفارش حجمی داده می شود.

قیمت پاستیل ببتو بستنی

قیمت پاستیل ببتو بستنی

قیمت پاستیل ببتو بستنی هم به مانند سایر پاستیل های دیگر ببتو که بالغ بر 50 نوع می باشد یکی است و برای ما نوع در قیمت گذاری فرقی ندارد برای استعلام از موجودی و قیمت های روز این پاستیل های مرغوب خارجی روزانه می توانید از ما این موارد را دریافت کنید.

پاستیل ببتو کیلویی

پاستیل ببتو کیلویی

به طور کل 2 نوع پاستیل ببتو در بازار موجود است اول پاستیل های گرمی که ما فعالیت نداریم و دوم نوع 1000 گرمی که 1 کیلویی گفته می شود.
برای خرید پاستیل ببتو کیلویی از حداقل 12 عدد که یک کارتن را تشکیل می دهد می توانید شروع کنید و تا مقدار مورد نیازخود البته میکس می توانید سفارش دهید.
پاستیل هایی مانند جوجو ترکیه و گلوسیناس اسپانیا را هم مانند ببتو ترکیه به صورت 1 کیلویی برای فروش عمده فعالیت داریم.

پاستیل ارزان قیمت

پاستیل ارزان قیمت

پاستیل زمانی ارزان قیمت به دست مشتری می رسد که 2 مورد در ان لحاظ شده باشد ابتدا خرید مستقیم از وارد کننده پاستیل و دوم خرید مستقیم از تولید کننده البته در نوع پاستیل های ایرانی ما در هر 2 مورد این مهم را برای مشتریان انجام داده ایم تا در زمان خرید پاستیل را ارزان قیمت تهیه کنند.
با توجه به سفارش مشتریان پاستیل در مورد انواع شکلات های با کیفیت کاکائو دراین مرکزفروش شکلات نیاز مشتریان را در مورد این شکلات های با کیفیت براورده خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام