خانه / دراژه / فروش صادراتی 3 نوع دراژه شکلاتی

فروش صادراتی 3 نوع دراژه شکلاتی

فروش صادراتی دراژه تولید شده در بهترین کارخانه های تولید شکلات در ایران با مرغوب ترین مواد اولیه در 3 نوع بلدرچینی کاکائویی ورنگی به صورت تناژ انجام می شود.
البته قیمت های فروش ما با توجه به نوع و کیفیت محصول مورد نظر این مجموعه بسیار مورد رضایت خریداران صادراتی خواهد بود و با یک بار خرید متوجه این موضوع خواهند شد برای ارسال نمونه جهت بررسی کیفیت با ما در ارتباط باشید.

فروش صادراتی دراژه

فروش صادراتی دراژه

فروش صادراتی دراژه مغز دار در 3 نوع دراژه بلدرچینی فله دراژه کاکائویی فله و رنگی فله در کنار انواع این 3 مدل در بسته بندی های گرمی با توجه به درخواست در هر نوع این محصول توسط خریداران انجام می شود.
دراژه شکلاتی در واقع پودر کاکائو اصلی ترین مواد اولیه ان می باشد که استفاده از نوع مرغوب در تولید ان نقش زیادی دارد که ما با توجه به اینکه از فروش خوبی برخوردار باشیم از بهترین این مواد استفاده می کنیم.
از کشورهایی که تقریبا می شود به مشتریان ثابت انواع دراژه ایرانی نام برد کشورهایی مانند عراق و ترکیه و افغانستان و پاکستان هستند البته کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی دورتر از مرزهای ایران هم سفارشات بسیار خوبی برای خرید این مصولات ایرانی دارند.

مرکز تولید و فروش اسمارتیز رنگی

مرکز تولید و فروش اسمارتیز رنگی

با توجه به اینکه تولید کننده دراژه 2 نوع اسمارتیزرنگی ریز و درشت را هم تولید می کند بنابراین برای مشتریان ما اماکن خرید عمده انواع دراژه در کنار این 2 نوع اسمارتیز وجود دارد تا برای تامین جهت صادرات هیچ مشکی نداشته باشند.
صادرات شکلات ایران یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته است به این علت که نوع تولید با سبک های ایرانی و بسته بندی های بسیار زیبا و از همه مهم تر کیفیت بسیار بالای محصولات ایرانی مورد توجه تولید کنندگان قرار دارد.

فروش عمده دراژه کارتنی فله

فروش عمده دراژه کارتنی فله

فروش عمده دراژه کارتنی فله 16 کیلویی با قرار گرفتن 4 بسته 4 کیلویی در کارتن به صورت مستقیم از تولید کننده این محصول انجام می شود.
این محصول در 3 نوع کاکائویی بلدرچینی و رنگی با مغزهای بیسکویتی و نخود تولید می شود و به علت قیمت بسیار مناسب ان در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار است و حاشیه سود زیادی برای مشتریان داخلی و صادراتی دارد.

صادر کننده انواع شکلات ایرانی

صادر کننده انواع شکلات ایرانی

بازرگانی برکامان به دلیل اینکه تامین کننده انواع مواد اولیه از جمله کره کاکائو، روغن cbs وانیل و بسیاری از مواد مورد نیاز شکلات است رابطه بسیار خوبی با تولید کنندگان شکلات دارد و از طرفی با داشتن مشتریان صادراتی شکلات می تواند با بهترین شرایط و کیفیت انواع شکلات ایرانی را صادر کند.
برای خرید شکلات های ایرانی با تنوع بسیار زیاد جهت صادرات می توانید در هر زمان نام محصول مورد نیاز خود را اعلام کنید تا بهترین ان را به شما پیشنهاد دهیم تا در نتیجه یک رابطه خوب تجاری میان ما شکل گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام