خانه / زعفران / فروش عمده زعفران در مشهد

فروش عمده زعفران در مشهد

فروش عمده زعفران از مرکز زعفران جهان مشهد، به طور کل سهم ایران از تولید زعفران دنیا 92.5 درصد است و از این بین سهم تولید خراسان رضوی 75 درصد است و درکل خراسان رضوی به مرکزیت مشهد 90 درصد صادرات زعفران را به خود اختصاص داده است.
بنابراین خرید و فروش عمده زعفران در مشهد از اهمیت ویژه ای برای تاجران داخلی و صادراتی این محصول برخوردار است که ما در مجموعه برکامان امادگی خرید محصول از تامین کنندگان و فروش به خریداران را با بهترین شرایط کیفیت و قیمتی داریم.

فروش عمده زعفران

فروش زعفران

فروش عمده زعفران فله در 5 نوع صورت می گیرد دارای اسم های مشخصی هستند وهر کدام دارای کیفیت خاص است برای اینکه اگاهی پیدا کنید از زعفران های موجود در بازار اسامی این زعفران را ها در ادامه قرار خواهیم داد.

  • زعفران دسته یا دخترپیچ ( Bunch Saffron )
  • زعفران پوشال ( Pushal Saffron )
  • زعفران سرگل ( Sargol saffron )
  • زعفران نگین ( Negin saffron )
  • زعفران کنج یا سفید ( white )

مرکز زعفران صادراتی

مرکز زعفران صادراتی

زعفران نگین که مشتریان صادراتی بیشتر تمایل به خرید این نوع دارند 2 نوع سوپر نگین و شبه نگین دارد که هر 2 مورد رنگدهی و ظاهری فوق العاده زیبا دارند و بسیار معطر هستند در مرکز فروش زعفران برکامان با قیمت های مناسب صادر می شود.
برعکس زعفران سرگل که کلاله های ان دارای شکستگی است زعفران نگین هر 3 رشته کلاله به هم متصل است و صاف و بدون شکستگی می باشد.

خرید زعفران کشاورزان

خرید زعفران کشاورزان

کشاورزان زعفران در خراسان رضوی که عمده تولید کنندگان زعفران کشور هستند و حدود 75 درصد زعفران ایران را تولید می کنند می توانند محصول خود را بدون واسطه صادر کنند که این خود از اهمیت بسیار بالایی برای یک تولید کننده و خریدار دارد که بتوانند با بهترین شرایط قیمتی با همدیگر فعالیت داشته باشند.

قیمت روز زعفران نگین

قیمت روز زعفران نگین

قیمت روز انواع زعفران مخصوصا 2 نوع سوپر نگین و شبه نگین را می توانید روزانه از ما استعلام بگیرید و یا بهترین قیمت خرید را به ما پیشنهاد بدهید تا همکاری خوبی بین مجموعه ما و شما صورت پذیرد.
با توجه به اینکه تامین کننده مواد اولیه کارخانجات فعال در صنایع غذایی هستیم صادر کننده انواع محصولات تولیدی ایران در صنایع غذایی در کنار زعفران می باشیم بنابراین در مجموعه برکامان شرایط برای همکاری بین تولید کنندگان بسیار فراهم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام