خانه / پودر کاکائو S9 / فروش پودر کاکائو ترکیه S9

فروش پودر کاکائو ترکیه S9

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه 10-12 که با برند التین مارکا تولید شده در کشور ترکیه به صورت فله 25 کیلویی در حجم های بسیار بالا وارد ایران می شود در این مرکز فروش پودر کاکائو روزانه انجام می شود.
پودر کاکائو ترکیه مخصوصا کد های S8 و S9 از شناخته شده ترین پودرهای کاکائو در ایران می باشد و کارخانجات تولید شکلات عمده خریداران این محصول هستند.

فروش پودر کاکائو S9

فروش پودر کاکائو S9

فروش پودر کاکائو S9 اسنو که دربازار ایران با همین نام شناخته می شود در نوع 10-12 درصد چربی همه روزه توسط شرکت های بازرگانی پخش در حجم های تناژ برای مصارف تولیدی به صورت مستقیم انجام می شود.
این محصول به 2 صورت رسمی و غیر رسمی زمان فروش به مشتریان عرضه می شود و بهترین قیمت را هم تمام خریداران می توانند از شرکت های بازرگانی داشته باشند.

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو التین مارکا

واردات پودر کاکائو ترکیه با برند التین مارکا در 2 نوع الکالایز و نچرال natural و با کدهای متفاوت که شناخته شده ترین انها S9 و S8 می باشد در مورد الکالایز می باشد توسط شرکت های بازرگانی و یا کارخانجات تولیدی در حال انجام است.
پودر کاکائو نچرال که در واقع همان پودر کاکائو طبیعی است بدون هیچ افزودنی در زمان فراوری دانه خام کاکائو در کارخانه محل تولید فراوری می شود.

مرکز فروش پودر کاکائو S9

مرکز فروش پودر کاکائو S9 در تهران

از تهران می شود به دلایل مختلف به عنوان مهمترین و یا اصلی ترین مرکز فروش پودر کاکائو به خصوص S9 التین مارکای ترکیه یاد کرد.
به این دلیل که تمامی وارد کنندگان این محصول مقصد اصلی خود را پایتخت ایران تهران قرار داده اند و مهمترین عامل این تصمیم وجود دفاتر مشتریان که معمولا تولید کنندگان هستند در این شهر است.

نمایندگی فروش پودر کاکائو

نمایندگی فروش پودر کاکائو در هرمزگان

استان هرمزگان با توجه به اینکه استان مرزی ایران در کنار خلیج فارس است و همواره دارای مسافران زیادی است و از طرفی هم صادرات تولیدات ایرانی به خصوص شکلات از این استان مخصوصا شهر بندرعباس انجام می شود بنابریان نمایندگی فروش پودر کاکائو و شکلات را در مقدار عمده می شود در این استان قرار داد.

خرید پودر کاکائو از کرج

خرید پودر کاکائو از کرج

کرج هر چند در کنار پایتخت ایران تهران قرار دارد اما پا به پای تولید کنندگان در استان تهران پیش رفته است و تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان شکلات و پودرهای نوشیدنی داغ در صنعت شکلات و قهوه شده است، ما با تامین مواد اولیه تولید این محصولات به خصوص پودر کاکائو در کنار خریداران خواهیم بود.
در مورد تامین پودرهای نوشیدنی گرم به خصوص کافی میکس هات چاکلت و کاپوچینو بهترین مواد اولیه های موجود در مورد این تولیدات را در اختیار تولید کنندگان در کرج قرار خواهیم داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام