خانه / پودر کاکائو / مرکز فروش پودر کاکائو ارزان در تبریز

مرکز فروش پودر کاکائو ارزان در تبریز

فروش پودر کاکائو ارزان 10-12 مخصوص پودرهای فله 25 کیلویی که برای تولید در کارخانجات فعال در صنایع غذایی به عنوان مواد اولیه مخصول استفاده می شود مستقیم از تبریز در حال انجام است.
به طور کل 2 نوع پودر کاکائو در بازار ایران وجود دارد یا کاملا مرغوب و با کیفیت و قیمت بالا و یا اینکه ارزان قیمت و معمولی که هر 2 نوع در این مجموعه موجود می باشد.

فروش پودر کاکائو ارزان

فروش پودر کاکائو ارزان

فروش پودر کاکائو ارزان قیمت 10-12 به 2 صورت انجام می شود که یا باید مستقیم از انبارهای محل واردات این محصول تهیه شود و یا اینکه پودری ضعیف تر از نظر کیفیت نسبت به پودرهای کاکائو مرغوب باشد.
برای استفاده در تولید شکلات و شیرینی و حتی لبنیات و بستنی مدل های مختلف از پودر کاکائو نچرال و الکالایز 10-12 مورد نیاز است که این تنوع در بازارگانی برکامان موجود می باشد.

قیمت پودر کاکائو ارزان

قیمت پودر کاکائو ارزان

پودر کاکائو ارزان قیمت به پودری گفته می شود که همه کارخانجات تولیدی از ان استفاده نمی کنند و بلکه برای تولید برخی از محصولات استفاده می شود البته پودرهای کاکائو ارزان قیمت شرایط خاص خود را دارد که برای تهیه این محصول پس از تماس با ما اطلاعات کامل را به شما خواهیم داد.

پودر کاکائو خوب

پودر کاکائو خوب

پودر کاکائو خوب در واقع همان پودرهایی است که مستقیم از کارخانه فراوری دانه خام کاکائو در کشورهای مختلف اسیایی و اروپایی تولید و وارد ایران می شود.
در حال حاظر پودرهایی از کشورهای مالزی مانند فیوریچ با کدهای 370 و 960، هلند مانند کارگیل GT50 و بنسروپ، ترکیه مانند S9 و S8، فرانسه اپرا کدهای OP9, OP11, OP3، اسپانیا کد ایبیزا به عنوان پودر کاکائو 10-12 خوب در ایران محسوب می شوند.

بهترین پودر کاکائوی شکلات

بهترین پودر کاکائوی شکلات

برای تولید شکلات کاکائویی با کیفیت نیاز به بهترین پودر کاکائو 10-12 می باشد که البته تولید کنندگان این پودرها را می شناسند اما راه خرید ارزان قیمت و دست اول همواره برای بسیاری از خریداران پیچیده است.
برای رفع این دغدغه تامین ما شرایط را فراهم کرده ایم تا مشتریان به راحتی پودر کاکائو مورد علاقه خود را در این مرکز فروش شکلات و دانه قهوه خریداری کنند.

بنسروپ مرغوب ترین پودر کاکائو

بنسروپ مرغوب ترین پودر کاکائو

در بین پودرهای کاکائو اصلی که وارد ایران می شود پودر کاکائو الکالایز 10-12 هلندی بنسروپ Bensdorp به نوعی مرغوب ترین این پودر کاکائویی است که مورد توجه تولید کنندگان شکلات های با کیفیت قرار گرفته است.
با توجه به صادرات انواع شکلات های با کیفیت ایرانی که بسیار مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته تولید کنندگان این شکلات ها می توانند بهترین پودرهای کاکائو را از ما خریدرای کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

سفارش خرید پودر کاکائو

سفارش خرید پودر کاکائو تلخ و تیره

سفارش خرید پودر کاکائو تلخ و تیره برای تولید شکلات و شیرینی و کیک و …

}
کانال تلگرام