خانه / کافی میکس بدون شکر / فروش کافی میکس بدون شکر ایرانی

فروش کافی میکس بدون شکر ایرانی

فروش کافی میکس بدون شکر ایرانی که در بازار به کافی میکس 2 در 1 معروف است در 2 نوع ساشه 12 گرمی و فله 1 تا 20 کیلویی ، این محصول تولید شده با 2 مواد کاملا شناخته شده پودر قهوه اسپرسو فوری و یا کلاسیک در کنار پودر شیر غیر لبنی که به کافی میت معروف است می باشد.
کافی میکس های ایرانی دلیل بسیار خوبی در بازار برای رقابت با تمامی برندهای خارجی دارند و ان هم قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی است البته در کنار کیفیت فوق العاده ای که دارند.

فروش کافی میکس بدون شکر

فروش کافی میکس بدون شکر

فروش کافی میکس بدون شکر 2 در1 از این نظر اهمیت بسیار زیادی دارد که تمامی افراد جامعه امکان استفاده از این محصول را دارند به این دلیل که کاملا رژیمی و البته مقوی برای تمامی گروه های مصرف کننده می باشد.
انواع کافی میکس های 2 در1 با درصدهای مختلف قهوه و کریمر در بازار موجود می باشد و دارای قیمت های مختلفی هم هستند که هیچگاه خریداران متوجه چگونگی این اخلاف قیمت ها نخواهند شد.
دلیل این مطلب هم تنوع در بازار قهوه است و همین تنوع علت کیفیت های مختلف می شود و این موضوع زیاد نتیجه ی دلچسبی برای مشتریان نخواهد داشت.

قیمت کافی میکس 2 در1

قیمت کافی میکس 2 در1

کافی میکس 2 در 1 به دلیل اینکه در ترکیب ان هیچ درصدی از شکر موجود نیست قیمت بسیار بالاتری نسبت به کافی میکس 2 در 1 دارد که البته این اختلاف قیمتی کاملا منطقی و به حق است.
قیمت کافی میکس های 2 در1 اگر چه در بازار با هم در مورد برندهای مختلف اختلاف دارد اما این اختلاف قیمتی از 10 تا 40 هزار توامان در هرکیلو را شامل می شود و اگر کیفیت محصول را کنار بگذاریم رقابت برای فروش مطرح می شود که این رقابت و پی بردن به چگونگی رقابت فقط در ارتباط با بازرگانی های تخصصی محصول مشخص می شود.

تولید کنندگان کافی میکس

تولید کنندگان کافی میکس

تولید کنندگان کافی میکس در ایران با برندهای مختلف این محصول را در 2 نوع بدون شکرکافی میکس 2 در1 و کافی میکس 3 در 1 تولید می کنند و در 2 نوع ساشه 12 گرمی و ساشه های 18 گرمی در کنار نوع فله محصول را وارد بازار می کنند.
با توجه به رقابت روزافزون محصولات پودری در بازار شاهد این موضوع هستیم که برندهای جدید هم با تنوع کیفیت روز به روز به بازار ایران ورود پیدا می کنند و اگر خواهید در این بازار سهم بیشتری داشته باشید با ما در ارتباط باشید.
انواع پودرهای نوشیدنی و یا بهتر بگوییم مواد اولیه این محصولات پودری که پودر کاکائو هم شامل حال این محصولات می شود را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام