خانه / پودر شیر غیر لبنی / مرکز خرید پودر شیر غیر لبنی قهوه

مرکز خرید پودر شیر غیر لبنی قهوه

مرکز خرید پودر شیر غیر لبنی قهوه تهران است و علت ان هم واردات حجمی این محصولات در مورد انواع 30 درصد تا 35 درصد چربی است که در مورد برندهای مختلف تولید شده در چند کشور اشنا در صنعت قهوه از جمله مالزی و چین و لهستان می باشد.
پودر شیر غیر لبنی که در بازار به نام کافی کریمر و یا کافی میت شناخته می شود دارای کاربرد بسیار زیاد در واحدهای تولید کننده از جمله کاپوچینو و کافی میکس و همچنین چای ماسالا می باشد.

مرکز پودر شیر غیر لبنی قهوه

مرکز پودر شیر غیر لبنی قهوه

مرکز پودر شیر غیر لبنی قهوه دارای تنوع در انواع این محصول می باشد که تماما کیسه های فله 25 کیلویی را تشکیل می دهد، البته با توجه به تنوع محصولات از جمله انواع دانه قهوه و یا مدل های مختلف پودر کاکائو الکالایز و نچرال مشتریان به راحتی می توانند از این فرصت استفاده کننده و بار مورد نیاز خود را مستقیم از انبارهای محل واردات خریدرای کنند.
به طور کل فعالان در زمینه قهوه و شکلات از عمده مصرف کنندگان پودر شیر غیر لبنی قهوه می باشند که ما با توجه به مصرف مورد نیاز این قبیل مشتریان بهترین ها را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

انواع پودر کافی میت برای فروش

انواع پودر کافی میت برای فروش

پودر کافی میت در کل به پودر شیر غیر لبنی گفته می شود که در صنعت قهوه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تنوع در برند و درصد چربی می باشد به طوری که از 30 تا 35 درصد چربی مورد توجه تمامی خریداران و به خصوص واحدهای تولیدی می باشد که فروش این محصول را مستقیم از واردات این مجموعه بازرگانی انجام می دهد.
کافی میت های موجود در بازار را تقریبا محصولات 4 کشور تشکیل می دهند که عبارتند از:

  • چین ( فول دریم )
  • لهستان ( موکاته )
  • مالزی
  • المان
فرق کافی میکس با کافی میت

فرق کافی میکس با کافی میت

برای تولید کافی میکس از پودر شیر غیر لبنی به نام کافی میت استفاده می شود که شاید برخی مواقع بعضی مشتریان این 2 مورد را با هم اشتباه بگیرند و به یک عنوان خطاب کنند ، در واقع کافی میت یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده کافی میکس است که با قهوه اماده می شود و به عنوان نوعی پودر نوشیدنی گرم مورد توجه خریدارن قرار می گیرد.
در تامین انواع پودرهای نوشیدنی گرم در صنعت قهوه و مواد اولیه تولید این پودرها با بهترین کیفیت و قیمت در کنار مشتریان عمده می باشیم تا در خرید مقرون به صرفه دغدغه ای نداشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام