خانه / شکلات تافی / صادرات شکلات تافی میوه ای مغزدار ایرانی

صادرات شکلات تافی میوه ای مغزدار ایرانی

صادرات شکلات تافی ایرانی میوه ای مغز دار با بسته بندی های 400 گرمی 850 گرمی و یا 3 کیلویی در کارتن ها با وزن های 4 کیلوگرمی 5 کیلو صد گرمی و 6 کیلویی در بازرگانی برکامان به صورت ارسال مستقیم از محل کارخانه تولید کننده.
به طور کل شکلات ایرانی از بازار صادراتی خوبی برخوردار است دلیل ان هم قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی است که این محصولات تولید ایران دارند بنابراین با توجه به شناخت توسط تاجران کشورهای دیگر امکان بسیار خوبی برای خرید این نوع تنقلات ایرانی در بازار شکل گرفته است

صادرات شکلات تافی ایرانی

صادرات شکلات تافی ایرانی

صادرات شکلات تافی ایرانی به صورت فله با کارتن های 6 کیلویی که با وزن های مختلف در بسته های کوچک در کارتن قرار می گیرد در انواع مدل ها مانند مغز دار میوه ای، رولن، شیری، عسلی به کشورهای مختلف از کارخانه محل تولید انجام می شود.
صادرات شکلات تافی ایرانی از ان جهت بسیار ارزش دارد که دارای قیمت بسیار ارزان نسبت به کیفیت ان است از این جهت کشورهای مختلف همواره یکی از خریداران حجمی این تافی ها هستند.

مرکز فروش صادراتی شکلات تافی

مرکز فروش صادراتی شکلات تافی از کارخانه

خرید ازمرکز فروش شکلات تافی صادراتی زمانی برای یک خریدار ارزش دارد که انواع این محصول را مستقیم از کارخانه محل تولید راهی بازارهای جهانی کند و در موضوع تامین هیچ مشکلی نداشته باشد.
صادرات شکلات تافی ایرانی را با بهترین شرایط و بارگیری از نزدیک ترین محل به مرز انجام می دهیم و با توجه به اینکه فروش ها به صورت کانتینری است قیمت خرید این محصول بسیار ارزان است و به همین دلیل این محصول خوشمزه و ارزان ایرانی توانسته در بین مصرف کنندگان کشورهای دیگر برای خود جا باز کند.

فروش صادراتی شکلات تافی در مشهد

فروش صادراتی شکلات تافی در مشهد

مشهد به دلیل نزدیکی به مرزهای کشورهای منطقه و قرار گرفتن ان به عنوان یک شهر تولید کننده انواع شکلات ها و مواد غذایی، بنابراین می تواند یکی از بهترین شهرهای ایران برای فروش صادراتی انواع مواد غذایی و یا شکلات ها مخصوصا شکلات تافی باشد.
شکلات تافی با نام های مختلف در مشهد تولید می شود و ما برای فروش صادراتی این شکلات ها اقدامات لازم را انجام داده ایم برای خرید مقرون به صرفه انواع شکلات های تولید مشهد از همین حالا می توانید با ما در ارتباط باشید.

فروش ارزان ترین شکلات تافی برای صادرات

فروش ارزان ترین شکلات تافی برای صادرات

صادرات شکلات تافی می تواند برای تاجران بسیار وسوسه انگیز باشد به این معنی که ارزان ترین شکلات های تولید ایران تافی است همین بهترین دلیل برای خرید حجمی انواع تافی ایرانی از طرف تاجران کشورهای مختلف است.
در این بین شکلات تافی میوه ای مغرز دار از بهترین و پرفروش ترین شکلات های تولید ایران برای صادرات است که توسط بسیاری از کارخانه ها در شهرهایی ازجمله تبریز و مشهد با بهترین کیفیت تولید می شود.
با توجه به اینکه این شکلات قیمت پایینی دارد بنابراین حجم مورد سفارش بالا است و همین گستردگی سفارش باعث رونق در تولید انواع تافی شکلاتی شده است.

فروش مستقیم شکلات تافی از مشهد به افغانستان

فروش مستقیم شکلات تافی از مشهد به افغانستان

بازار مشهد محل ورود و خروج تاجران بسیاری از کشورها به خصوص افغانستان و پاکستان است با توجه به این موضوع فروش مستقیم از تولید شکلات تافی از مشهد و به مقصد افغانستان بسیار زیاد انجام می شود.
فاصله زمانی مشهد تا هرات چیزی حدود 5 ساعت است و این خود بهترین بهانه برای فروش انواع مختلف تنقلات و مواد غذایی به کشور افغانستان است.
در این مرکز فروش شکلات انواع شکلات تلخ، تافی، کیک و کلوچه در کنار مواد اولیه بسیاری از این محصولات برای صادرات به کشور افغانستان در نظر گرفته شده است کافی است تا درخواست خرید صادراتی خود را با ما در میان بگذارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش شکلات تافی

فروش مستقیم شکلات تافی مغزدار

فروش مستقیم شکلات تافی مغز دار که شکلات ارزان قیمت تولید ایران با وزن تقریبی …

}
کانال تلگرام