خانه / شکلات تلخ سایرو / مرکز فروش عمده 3 نوع شکلات تلخ سایرو

مرکز فروش عمده 3 نوع شکلات تلخ سایرو

فروش عمده شکلات تلخ سایرو در 3 نوع 55%، 65 درصد و 75% در کارتن های 5 کیلویی که به عنوان یکی از با کیفیت ترین شکلات های ایران مطرح است در این مرکز فروش شکلات به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود.
شکلات تلخ 2 سرپرس سایرو دارای وزنی معادل 3 گرم است و می تواند یکی از شکلات های همراه قهوه هم در کافی شاپ ها و یا تالارها و مراکز پذیرایی به صورت کسترده مصرف شود.

فروش عمده شکلات سایرو

فروش عمده شکلات تلخ سایرو

فروش عمده شکلات تلخ سایرو در نوع 2 سر پرس دارای درصدهای متفاوتی که به اصطلاح تلخ است وشامل 55%، 65%، و 75% به بالا می شود در بازرگانی برکامان به صورت مستقیم از تولید وادر بازار می شود.
شکلات تلخ اصل به شکلاتی گفته می شود که در ترکیب اصلی ان مواد اولیه ای به نام کره کاکائو و پودر کاکائو اصل موجود باشد و هر مقدار که تلخی این محصول بیشتر باشد درصد این مواد بیشتر و از وجود شکر در ترکیب برای تولید کم می شود.

قیمت فروش عمده شکلات 2 سر پرس سایرو

قیمت فروش عمده شکلات تلخ سایرو در نوع 2 سر پرس بستگی به 2 عامل مقدار سفارش خرید و از همه مهمتر درصد تلخی این نوع شکلات دارد که از نوع معمولی قیمت گذاری شکل می گیرد و تا بالاترین درصدهای تلخی قیمت متفاوت می شود.
با توجه به عوامل ذکر شده امکان قیمت گذاری در سایت وجود ندارد و خریداران عمده می توانند بهترین قیمت و حالت تحویل را از طریق تماس با ما هماهنگ کنند.

نمایندگی فروش شکلات سایرو برند 2 پارمیدا

فعالان اقتصادی و بازاریان که در زمینه شکلات فعالیت دارند این نکته را بخوبی می دانند که کارخانجات تولیدی برای ورود هر چه بیشتر در بازار رقابتی اقدام به تولید محصول خود با برند 2 و حتی 3 کرده اند که مجموعه پارمیدا این کار را با تولید سایرو به نام برند 2 پارمیدا انجام داده است.
سایرو بر خلاف پارمیدا از قیمت های نسبتا بهتری در بازار برخوردار است که این خود بهترین سبک فروش یک کارخانه حرفه ای است به این دلیل که رقابتی فوق العاده جذاب ایجاد کرده است.

تامین شکلات تلخ تخته ای کارگاه

تامین شکلات تلخ تخته ای کارگاهی

شکلات تلخ کارگاهی را بسیاری از برندهای ایران در نوع درجه 1 و 2 تولید می کنند، با توجه به نیاز کارگاه ها و کارخانجات که از این شکلات ها برای تولید محصول خود استفاده می کنند تامین انواع این محصول را با برندهای مختلف داریم تا تولید کنندگانی که با ما همکاری دارند بهترین ها را داشته باشند.

مرکز خرید شکلات تلخ

شکلات تلخ دارای انواع گوناگون تخته ای، پذیرایی، مایع، تابلت و کیبوردی است که هر کدام 10 ها تولید کننده در کشور دارد بنابراین مرکزی برای فروش مستقیم این محصولات نیاز است تا خریداران عمده بتوانند هر نوع از شکلات تلخ های توضیح داده شده را که خرید داشته باشند به راحتی پیدا کنند.
با توجه به صادرات شکلات ایرانی در این شرکت بازرگانی و رابطه بسیار خوبی که با تجار و تولید کنندگان توسط ما ایجاد شده می توانیم بهترین تولیدات ایرانی را به فعال ترین تاجران برای صادرات پیشنهاد دهیم پس این رابطه دوطرفه با ما را تجربه کنید.

پخش شکلات تلخ همراه قهوه ارزان

زمانی از شکلات تلخ همراه قهوه یاد می شود نام کافی شاپ ها و مجموعه های پذیرایی پر رنگ می شود و نگاه انان به عنوان خرید ارزان نمایان می شود، علت ان هم قرار دادن رایگان این شکلات ها به عنوان شکلات همراه قهوه است، ما با پخش انواع شکلات تلخ 2 سرپیچ و 2 سر پرس با نام های گوناگون البته با کیفیت خوب و قیمت ارزان تقاضای مورد نیاز در بازار را تامین خواهیم کرد.
برای خرید هر نوع شکلات تلخ کاکائویی می توانید از همین حالا نیاز عمده خود را با ما در میان بگذارید تا برای شما تامین کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
}
کانال تلگرام