خانه / پاستیل خارجی / نمایندگی فروش عمده و متنوع پاستیل خارجی

نمایندگی فروش عمده و متنوع پاستیل خارجی

فروش متنوع پاستیل خارجی در این نمایندگی به صورت عمده و مستقیم از محل انبارهای وارداتی روزانه در مدل های مختلف ترکیه ای از قبیل ببتو و جوجو و گلوسیناس اسپانیایی در بسته بندی های 1000 گرمی فله روزانه در حال انجام است.
پاستیل های مرغوب ایرانی در کنار تنوع در مدل های خارجی را فعالیت داریم تا در این مرکز فروش پاستیل خریداران بتوانند متنوع خرید کنند.

فروش متنوع پاستیل

فروش متنوع پاستیل

فروش متنوع انواع شکلات و پاستیل های 1000 گرمی بسته ای و 1500 گرمی باکسی در تنوع خارجی و ایرانی در این مرکز فروش شکلات روزانه با جدید ترین بارها از نظر تاریخ انقضاء، شما می توانید سفارش خود را قطعی به ما اعلام کنید و همان روز بار مورد نظر به ادرس شما ارسال خواهد شد البته فروش ها تماما عمده می باشد.

قیمت پاستیل نواری ترش

قیمت پاستیل نواری ترش

قیمت پاستیل های نواری ترش در مورد باکس های 1500 گرمی و 1200 گرمی به صورت باکس عنوان می شود و با توجه به تغییر قیمت ها در مورد هر بار دریافتی امکان اعلام در این سایت نیست و فقط می توانید از طریق ارتباط با ما در جریان ریز قیمت ها و موجودی قرار بگیرید.

پاستیل خارجی ترش

پاستیل خارجی ترش

پاستیل ها به 2 دسته ترش و شیرین در مورد ایرانی و خارجی تقسیم شده اند که درمورد خارجی انواع ببتو و جوجو ترکیه مورد نظر است و ایرانی را بیشتر در حال حاظر مارابو تشکیل می دهد که انصافا پاستیل با کیفیت و ارزانی نسبت به مشابه ترکیه ای می باشد.
واردات پاستیل ترش خارجی بسیار متنوع انجام می شود البته با توجه به ورود غیر قانونی اکثر مورد های خارجی توسط مرز نشینان این محصول را در بازار بسیار متنوع در مورد قیمت و مدل کرده است.

پاستیل بستنی قیفی

پاستیل بستنی قیفی

در بین پاستیل های وارداتی 1000 گرمی مخصوص ببتو پاستیلی به نام و شکل بستنی قیفی بسیار اهمیت دارد به نوعی که در زمان سفارش همه مشتریان یک مدل از 2 نوع بستنی قیفی ریز و درشت سفارش داده می شود، بنابراین ما با تنوع انواع پاستیل هایی که داریم این نوع خاص پاستیل بستنی قیفی را هم همیشه به صورت ویژه در کنار انواع پاستیل ها قرار می دهم.

قیمت پاستیل ببتو بستنی

قیمت پاستیل ببتو بستنی

قیمت پاستیل های ببتو در هر نوع فله 1000 گرمی مانند گل رز، هویج، قلب، اسکلت، زبان، تمشک و حتی پاستیل بستنی قیفی ببتو یکی است و شما می توانید با اغلام میزان سفارش عمده خود از بهترین این قیمت ها بهره مند شوید.
با توجه به گستردگی پاستیل های خارجی و ایرانی در بازار معمولا خریدران تمایل دارند انواع متنوع این محصول را از یک مرکز خریدرای کنند که ما این شرایط را فراهم کرده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات محصولات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پاستیل ترکیه ای

قیمت پاستیل ترکیه ای 1 کیلویی

قیمت پاستیل ترکیه ای 1 کیلویی، با توجه مارک های ببتو، جیلوپی، پلی با مجموع …

}
کانال تلگرام